Дудко Г.М-вчитель Луцької ЗОШ №13

Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [50]
Статті [0]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 40
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Мої статті

Урок : Властивості солей.

ВЛАСТИВОСТІ СЕРЕДНІХ СОЛЕЙ

Цілі:

-   Формування ключових компетентностей:

-   саморозвитку й самоосвіти — вміння знаходити нові рішення;

-   соціально-трудової— здійснення само- та взаємоперевірки учнів, уміння самостійного розв'язування задач;

-   комунікативної — вміння працювати в парах.

-   Формування предметних компетентностей: закріпити знання про фізичні, хімічні властивості та способи одержання середніх солей; закріпити вміння складати рівняння хімічних реакцій, що характеризують хімічні властивості та способи одержання середніх солей; розвивати хімічну мову; виховувати почуття відповідального ставлення до виконання завдань.

Обладнання: роздавальний матеріал, мультимедійний проектор, комп'ютер, реактиви й посуд згідно з інструкціями до хімічного експерименту, ППЗ «Віртуальна хімічна лабораторія. 8-11 класи» (2004).

Тип уроку: З (Т-М).

Форми роботи: бесіда, робота в парах, лабораторна робота, прийоми «Самоперевірка», «Взаємоперевірка», «Міні-практикум».

ХІД УРОКУ

I. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ

II. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ Й МЕТИ УРОКУ

III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

На сьогоднішньому уроці ми з вами згадаємо клас складних неорганічних сполук — солі.

IV. РОБОТА В ПАРАХ

Всі завдання під час виконання перевіряють за допомогою проектування на екран. Здійснюють самоперевірку, відповіді коментують.

1. Класифікувати речовини

CaO, CuCO3, H2SO4, Fe(OH)3, (SO4)3, Cr(OH)3, MgO,

Na2SO4, LiNO3, Cu(OH)2, CaBr2, KOH, BaO, FeCl2.

Дати їм назви.

2. Прийом «Міні-практикум»

Учням пропонують роздавальний матеріал із переліком незакінчених рівнянь. Дописати можливі реакції:

1) Mg (OH)2+ FeCl2 →______________________

2) NaOH + CaBr2 →_________________________

3) BaCl2 + H2SO4 →_________________________

4) Cu + ZnSO4 →__________________________

5) K2O + NaCl →___________________________

6) Mg + CuSO4 →__________________________

7) NaCl + AgNO3 →_________________________

8) KCl + CaCO3 →__________________________

3. Здійснити перетворення

1) Zn → ZnCl2 → Zn (OH)2→ ZnO → ZnSO4

2) Na → NaOH → NaCl → NaNO3

V. РОБОТА В ПАРАХ

1. Лабораторний дослід № 6 «Взаємодія металів із солями у водному розчині» (ППЗ «Віртуальна хімічна лабораторія. 8-11 класи», 2004. — Лабораторний дослід 8.8).

2. Лабораторний дослід № 7 «Взаємодія солей з лугами у водному розчині» (ППЗ «Віртуальна хімічна лабораторія. 8-11 класи», 2004. — Лабораторний дослід 8.8).

3. Лабораторний дослід № 8 «Реакція обміну між солями в розчині» (ППЗ «Віртуальна хімічна лабораторія. 8-11 класи», 2004. — Лабораторний дослід 8.9).

4. Скласти рівняння можливих реакцій між запропонованими речовинами:

Mg, NaOH, CuCl2, H2SO4, CuO.

VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

 VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ пар.41,впр.159,160

Категорія: Мої статті | Додав: Galina (29.03.2020)
Переглядів: 125 | Рейтинг: 4.0/1
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • Луцька ЗОШ №13
  • Управління освіти
  • Луцька міська рада
  • Волинська обласна рада
  • Міністерство освіти і науки
  • Вікіпедія

  • Copyright MyCorp © 2024
    Безкоштовний хостинг uCoz