Дудко Г.М-вчитель Луцької ЗОШ №13

Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [50]
Статті [0]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 40
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Мої статті

Урок :Соціальна безпека населеного пункту. Держава на захисті прав дитини

Соціальна безпека населеного пункту. Держава на захисті прав дитини

Мета: сформувати в учнів поняття про соціальні чинники здоров’я, безпеку населеного пункту, Державний захист прав дитини; навчити враховувати соціальні ризики, формувати навички, що сприяють збереженню соціального здоров’я.

Матеріали та обладнання: методичний комплект (підручник «Основи здоров’я. 7 клас», «Робочий зошит» і «Зошит для тематичного контролю знань»); фотографії або ілюстрації, які демонструють різні соціальні чинники здоров’я, особливості безпеки населеного пункту, правила збереження соціального здоров’я.

Поняття: небезпека, соціальні чинники здоров’я, безпека населеного пункту, Державний захист прав дитини.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

                                                           Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

 

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Фронтальна бесіда

— Пригадайте, що таке соціальне здоров’я.

 

III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Робота з підручником

Обговорення ситуації, запропонованої на с. 116 підручника: «Підлітки зайшли в автобус, почали говорити вголос, штовхатися, їсти на ходу морозиво. Морозиво тане, тече й може забруднити одяг пасажирів. Оцініть стан соціального здоров’я підлітків. Що ти можеш сказати про їхній соціальний розвиток?».

Вислухайте відповіді учнів і зверніть їхню увагу на те, що ми у своєму житті можемо опинитися в різних соціальних ситуаціях. Від того, як ми будемо поводитися у них, залежить наше соціальне здоров’я.

Повідомлення теми уроку, постановка мети й завдань уроку

 

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Соціальні чинники здоров’я

Робота з підручником

Попрацюйте з текстом і малюнками підручника на с. 116–117.

— Існують соціальні фактори, які впливають на соціальне здоров’я людини. Як ви вважаєте, які це фактори?

Вислухайте відповіді учнів і зверніть увагу на те, що факторами соціального впливу є родина, у якій дитина виховується й росте, школа, у якій вона навчається, клас, у якому знаходить друзів, з котрими спілкується не тільки в школі, але й за її межами, підліткові компанії, з якими підліток проводить дозвілля.

— Чи є інші фактори соціального здоров’я?

Вислухайте відповіді учнів і зверніть їхню увагу на те, що на соціальне здоров’я підлітка впливають: література, яку він читає, телевізійні програми, які він дивиться, музика, яку він слухає, театральні спектаклі, фільми, комп’ютерні ігри й багато іншого.

— Чи могли би ви навести приклади такого впливу на прикладі власного життя?

Вислухайте відповіді учнів і зверніть їхню увагу на те, що дехто навіть не здогадується про цей вплив, але він існує й призводить до певних наслідків. Наприклад, надмірне захоплення комп’ютерними іграми може призвести до того, що у свідомості підлітка реальність і вигаданий кимось світ гри міняються місцями. Це завдає великої шкоди його соціальному здоров’ю: він поринає у світ гри, перестає сприймати навколишню реальність, обмежує спілкування з іншими людьми.

— Чи є кожен з вас активним учасником процесу свого соціального розвитку? Чи можете ви впливати на своє соціальне здоров’я, вчиняючи так або інакше?

Вислухайте відповіді учнів і зверніть їхню увагу на те, що, знаючи про соціальні фактори здоров’я, підліток може робити правильний вибір і жити так, щоб не завдавати шкоди своєму здоров’ю. Ніхто інший не зробить цього за нього.

Робота з підручником

Обговорення ситуації, запропонованої на с. 117 підручника: «Ромчик сказав, що коли на його соціальне здоров’я впливає так багато факторів, то сам він нічого зробити не може. Чи має він рацію?».

Вислухайте відповіді учнів і перейдіть до наступного боку цієї теми, звертаючи увагу на соціальну рівність і соціальну справедливість.

Робота з підручником

Попрацюйте з текстом і малюнками підручника на с. 117–118.

— Чи могли би ви навести приклади такого впливу різних підліткових груп на прикладі власного життя?

Вислухайте відповіді учнів і зверніть увагу на те, що, вибираючи собі оточення, треба подумати, як воно може вплинути на соціальне здоров’я.

 

2. Соціальна безпека населеного пункту

Робота з підручником

Обговорення ситуації, запропонованої на с. 118 підручника: «Сергій повертався додому зі школи. Біля будинку його зустріла група підлітків, які запропонували хлопчику спуститися в підвал сусіднього будинку, бо там є дещо цікаве. Що, на вашу думку, повинен відповісти Сергій?».

Робота з підручником

Попрацюйте з текстом підручника на с. 118–119.

 

3. Держава на захисті прав дитини

Робота з підручником

Попрацюйте з текстом підручника на с. 119–120.

 

V. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

Робота з підручником

Попрацюйте з рубрикою «Запитання для повторення й обговорення» на с. 120 підручника.

 

6. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Читати § 23, виконати завдання № 3 на с. 51 у робочому зошиті.

 

7. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

Фронтальна бесіда

— Чи досягли ми мети уроку?

— Які висновки ви зробили сьогодні?

Категорія: Мої статті | Додав: Galina (29.03.2020)
Переглядів: 264 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • Луцька ЗОШ №13
  • Управління освіти
  • Луцька міська рада
  • Волинська обласна рада
  • Міністерство освіти і науки
  • Вікіпедія

  • Copyright MyCorp © 2024
    Безкоштовний хостинг uCoz