Дудко Г.М-вчитель Луцької ЗОШ №13

Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [50]
Статті [0]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 40
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Мої статті

Урок : Генетичні зв'язки між класами неорганічних сполук.

ГЕНЕТИЧНИЙ ЗВ'ЯЗОК МІЖ КЛАСАМИ НЕОРГАНІЧНИХ СПОЛУК

Цілі:

- Формування ключових компетентностей:

- саморозвитку й самоосвіти — вміння знаходити нові рішення;

- інтелектуальної — вміння розв'язувати задачі;

- соціально-трудової — здійснення взаємоопитування учнів, уміння самостійного розв'язування задач;

- комунікативної — вміння працювати в групі.

- Формування предметних компетентностей: продовжити формувати поняття про генетичний зв'язок між класами неорганічних сполук; продовжити формувати вміння складати генетичні ланцюги між класами неорганічних сполук та відповідні рівняння хімічних реакцій; розвивати хімічну мову; виховувати почуття відповідального ставлення до виконання завдань.

Обладнання: роздавальний матеріал, мультимедійний проектор, комп'ютер, таблиця «Основні класи неорганічних сполук», реактиви й посуд згідно з інструкціями до хімічного експерименту.

Тип уроку: З (РДН).

Форми роботи: бесіда, робота в групах, прийом «Взаємоопитування», лабораторний дослід.

ХІД УРОКУ

I. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ

II. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ Й МЕТИ УРОКУ

III. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Прийом «Взаємоопитування»

Учні в парах ставлять питання один одному за основними поняттями, вивченими протягом теми.

IV. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

На сьогоднішньому уроці ми продовжимо працювати над генетичними взаємозв’язками між класами неорганічних сполук.

V. РОБОТА В ГРУПАХ

(Завдання проектують на екран.)

1. Здійснити перетворення:

1) Mg → MgO → Mg (OH)2→ MgSO4 → MgCl2 → Mg (NO3)2

2) S → SO2→ SO3→ H2SО4 → Na2SO4→ BaSO4

3) Be → BeO → BeCl2→ Be (OH)2→ K2BeO2

2. Скласти генетичні ланцюги для елементів Р, Li, Cr. Записати відповідні рівняння реакцій.

3. Обговорити розв’язки.

VI. ЛАБОРАТОРНА РОБОТА

Лабораторний дослід № 9 «Розв’язування експериментальних задач».

VII. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

VIII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

▼ Домашній експеримент «Дія на сік буряка оцту, лимонного соку, розчину харчової соди, мильного розчину».

▼ Підготувати навчальні проекти:

- «Сполуки основних класів у будівництві й побуті»;

- «Хімічний склад і використання мінералів»;

- «Вирощування кристалів солей»;

- «Вплив хімічних сполук на довкілля і здоров’я людини».

 

Категорія: Мої статті | Додав: Galina (29.03.2020)
Переглядів: 124 | Рейтинг: 4.0/1
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • Луцька ЗОШ №13
  • Управління освіти
  • Луцька міська рада
  • Волинська обласна рада
  • Міністерство освіти і науки
  • Вікіпедія

  • Copyright MyCorp © 2024
    Безкоштовний хостинг uCoz