Дудко Г.М-вчитель Луцької ЗОШ №13

Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [50]
Статті [0]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 40
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Мої статті

Планета Земля як середовище життя організмів

Урок 5

Тема: Різноманітність організмів. Гриби

Мета: сформувати поняття «гриби», ознайомити з найпоширенішими видами грибів, їхнім розмноженням, особливостями будови; формувати навички спостерігати за грибами, розрізняти їх види, порівнювати; виховувати прагнення досліджувати навколишній світ.

Тип уроку: комбінований

Очікувані результати: учні дізнаються про різноманітність грибів у живій природі, їхнє значення, навчаться розрізняти деякі їстівні та отруйні гриби.

Обладнання: підручник, фото різних видів грибів, відеоматеріали.

Перебіг уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

  • Усне опитування
  • Які ви знаєте царства живої природи?
  • Яку роль відіграють рослини у живій природі?
  • Чому так багато різних рослин?
  • Яку роль відіграють тварини у живій природі?
  • Які спільні ознаки мають рослини і тварини?
  • Презентація учнівських кросвордів за темою «Тварини»

ІІІ. Мотивація навчальної та пізнавальної діяльності

Прийом «Віршовані рядки»

Сонце встало зранку,

Привітало нас на ганку.

Нумо кошики беріть,

Та у ліс мерщій ідіть!

Рясний дощик скрізь полив.

Після себе гриб лишив.

А ну, мешканці лісові,

Покажіть свої брилі.

Повні кошики зберемо

І додому понесемо.

Будем смачно ласувати,

Матінці-природі дякувати.

Вчитель. Я думаю, що ви самі готові назвати тему сьогоднішнього уроку. Назвіть її.

  • А навіщо нам знання про гриби?

Прийом «Мікрофон»

Завдання. Висловіть свою думку, продовживши речення «Гриби я буду  вивчати, щоб знати…»

ІV. Вивчення нового матеріалу (розповідь вчителя, перегляд  відео презентацій).

План

  • Гриби – особлива група організмів.
  • Різновиди грибів:

– шапинкові гриби;

- гриби – паразити;

- цвілеві гриби;

- дріжджі

Фізкультхвилинка

V. Закріплення вивченого матеріалу

Прийом «Шпаргалка»

Завдання. Оберіть собі завдання за ступенем складності. Складіть «шпаргалку», використовуючи схематичні рисунки, ключові слова.

Завдання  1. Яке значення мають гриби в природі?

Завдання 2. Які ознаки живої природи мають гриби?

Завдання 3. Як розмножуються гриби?

Завдання 4. З чого складається тіло шапинкового гриба?

Прийом «Приймаю – не приймаю»

Завдання. З різних назв грибів, записаних на картках, виберіть їстівні гриби і покладіть у кошик.  Потім з’ясовується кваліфікація грибника (взаємоперевірка).

Підсумок уроку

Заповнення таблиці (записана на дошці).

Порівняйте гриби з рослинами і тваринами, заповніть на дошці таблицю.

 

Чи мають хлорофіл?

Чим живляться?

Де живуть?

Гриби

 

 

 

Рослини

 

 

 

Тварини

 

 

 

 

Домашнє  завдання

Вивчити §35, провести дослідження  (завдання 6 на ст.156 підручника)

Категорія: Мої статті | Додав: Galina (29.03.2020)
Переглядів: 135 | Рейтинг: 4.0/1
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • Луцька ЗОШ №13
  • Управління освіти
  • Луцька міська рада
  • Волинська обласна рада
  • Міністерство освіти і науки
  • Вікіпедія

  • Copyright MyCorp © 2024
    Безкоштовний хостинг uCoz