Дудко Г.М-вчитель Луцької ЗОШ №13

Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [50]
Статті [0]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 40
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Мої статті

Планета Земля як середовище життя організмів

Урок 4

Тема: Різноманітність організмів. Тварини

Мета: сформувати вміння про особливості будови тварин, їхні органи, головну відмінність від рослин,збагатити знання учнів про тварин, їхнє значення для природи і людини; удосконалювати навички спостереження за тваринами, виховувати моральну відповідальність за збереження тваринного світу, прагнути досліджувати навколишній світ.

Тип уроку: вивчення й первинне закріплення нових знань.

Очікувані результати: учні дізнаються про різноманітність тварин у природному середовищі, їхні характерні властивості, значення тварин у природі та в житті людини.

Обладнання: підручник, фото тваринних організмів, зошити, відеоматеріали.

 

 

Перебіг уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Мотивація навчальної та пізнавальної діяльності

Прийом «Віршовані рядки»

Мають хвіст і гострі зуби,

Кігті випускають.

Що брати це наші менші,

Люди добре знають.

Вміють плавати, стрибати,

Вигинають спинки.

Спробуй їх тепер назвати!

Звісно, це… (тваринки).

Прийом «Проблемне питання»

  • Чим відрізняються тварини від рослин?

ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Прийом «Інтелектуальна розминка»

  • Що таке організм?
  • Що таке клітина?
  • Яка спільна ознака всіх рослин?
  • Чому листки у рослин зеленого кольору?
  • З чого створюють органічні речовини рослини?
  • Які вам відомі органи рослин?
  • Для чого потрібен корінь рослині?
  • Яку роль виконують квіти у рослин?

Прийом «Загадка»

Відгадай тваринку за її домівкою.

  • Робить барліг (ведмідь)
  • На річках будують собі хатки із гілок і багна(бобри)
  • Видовбане в старій, гнилій осиці дупло, що встелене стружкою (дятел)
  • Домівка найчастіше розміщена під дахом будинків (ластівка)

ІV. Оголошення теми та мети уроку

V. Вивчення нового матеріалу (розповідь вчителя супроводжується відепрезентацією)

1. Різноманітність тварин

2. Відмінності рослин і тварин

3. Значення тварин

VІ. Закріплення вивченого матеріалу

  • Самостійна робота з підручником

Виписати в зошит , на які групи поділяються тварини.

  • Прийом «Доповни речення»

Боязкий, як …

Колючий, як …

Злий, як…

Хитрий, як…

Прудкий, як …

Мохнатий, як …

VІІ. Підсумок уроку.

Прийом «Загадка»

Відкриваються щоночі

Величезні її очі.

Землю темрява вкрива –

Полювать летить … (сова)

 

Руденьку шубку має,

По гілках вона стрибає,

Горішки, шишки збирає (білка)

 

Прийшла кума з довгим віником,

На бесіду з милим півником  (лисиця)

 

У лісі біля пня біготня і метушня:

Народ робочий весь день клопоче  (мурашки)

 

У  воді купалася, сухою зосталася (качка)

VІІІ. Домашнє завдання

Опрацювати §34, скласти кросворд на тему «Тварини»

Категорія: Мої статті | Додав: Galina (29.03.2020)
Переглядів: 144 | Рейтинг: 4.0/1
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • Луцька ЗОШ №13
  • Управління освіти
  • Луцька міська рада
  • Волинська обласна рада
  • Міністерство освіти і науки
  • Вікіпедія

  • Copyright MyCorp © 2024
    Безкоштовний хостинг uCoz