Дудко Г.М-вчитель Луцької ЗОШ №13

Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [50]
Статті [0]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 40
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Мої статті

Планета Земля як середовище життя організмів

Урок 3

Тема: Різноманітність організмів. Рослини

Мета: сформувати знання про особливості будови рослин, основні органи, їхні функції та значення для рослини, пояснити значення рослин у природі; розвивати навички спостерігати за рослинними організмами, порівнювати їх; виховувати естетичну красу, прагнення досліджувати навколишній світ.

Тип уроку: комбінований

Очікувані результати: учні дізнаються про різноманітність живої природи, значення рослин у природі та житті людини  і тварин, характерні властивості рослин.

Обладнання: підручник, фотографії рослинних організмів, зошити, відеоматеріали, кімнатні рослини.

Перебіг уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Перевірка домашнього завдання

Прийом «Доповни речення» (письмово в зошитах)

  • Тіла одноклітинного організму утворено… (однією клітиною).
  • Існують організми, тіло яких утворене лише з однієї клітини, тому їх ще називають… (мікроорганізмами).
  • З тканин формуються… (органи).
  • Живі істоти складаються зі значної кількості… (клітин)
  • Пізнання клітинної будови організмів відбулося завдяки створенню… (мікроскопа).

Презентація учнівських кросвордів.

 

ІІІ. Мотивація навчальної та пізнавальної діяльності

Прийом «Віршовані рядки»

Було у матері Природи

Дві донечки такої вроди,

Хто їх побачить хоч на мить –

 Не міг забуть і розлюбить.

 

Голубооку звали Флора.

У неї очі – наче зорі.

Завжди замріяна, тендітна,

Ласкава, ніжна та привітна.

 

А Фауна – швидка, як вітер,

Могла з птахами полетіти,

І за оленями стрибати,

Та з білочками пустувати.

 

Обидві світ живий любили,

Відтак його боготворили.

Тож вирішила мудра мати

Природні їм дарунки дати:

 

Мрійливій Флорі – світ рослинний,

А жвавій Фауні – тваринний,

Щоб берегли і доглядали,

Від всього злого захищали.

Живуть в легендах і понині

Живого світу дві богині.

ІV. Актуалізація опорних знань учнів

Прийом «Проблемне питання»

  • Чи було б життя без рослин? Чому?
  • Які ви знаєте групи рослин?
  • Які органи має квіткова рослина?

V. Оголошення теми та мети уроку

VІ. Вивчення нового матеріалу

  • Розповідь вчителя з елементами бесіди про різноманітність рослин
  • Демонстрація гербаріїв. Вивчення органів рослин.
  • Самостійна робота з підручником. Опрацювання статті «Розмноження рослин».

VІІ. Закріплення вивченого матеріалу

Прийом «Дерево рішень»

Назвіть якомога більше фактів значення рослин у житті людини: лікарська сировина, продукти харчування, папір тощо.

Прийом «Павучок»

Складіть схему царства живої природи (завдання на дошці)

VІІІ. Підсумок уроку. Рефлексія.

Тестування

  • Орган, за допомогою якого рослина живиться з повітря:

А) корінь; б) пагін; в) листок.

2. Орган, за допомогою якого рослина живиться з грунту:

А) корінь; б) пагін; в) квітка.

3. Клітинну будову мають:

А) тварини  та рослини; б) рослини та гриби; в) усі відповіді правильні.

4. Головна функція квітки:

А) фотосинтез; б) розмноження; в) поглинання кисню.

ІX. Оцінювання учнів

X. Домашнє завдання.

Опрацювати матеріал в підручнику §34,  виконати дослідження «Умови проростання насіння квасолі», результати оформити у вигляді таблиці на ст.167 підручника

Категорія: Мої статті | Додав: Galina (29.03.2020)
Переглядів: 164 | Рейтинг: 4.0/1
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • Луцька ЗОШ №13
  • Управління освіти
  • Луцька міська рада
  • Волинська обласна рада
  • Міністерство освіти і науки
  • Вікіпедія

  • Copyright MyCorp © 2024
    Безкоштовний хостинг uCoz