Дудко Г.М-вчитель Луцької ЗОШ №13

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 40
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2016 » Грудень » 01 » Інтелектуальна гра «Доброго здоров’я»
10:17
Інтелектуальна гра «Доброго здоров’я»

      Інтелектуальна гра «Доброго здоров’я»

Мета: заохочувати дітей до здорового способу життя, розширити знання учнів з предмету,формувати у дітей поняття про здоров’я як найдорожчий скарб;

  • розвивати творчі здібності, згуртовувати учнів, стимулювати впевненість у собі та ініціативність;
  • виховувати відповідальне ставлення до власного здоров’я

Форма проведення: інтелектуальна гра

Обладнання: малюнки дітей, відеоматеріали з Інтернет-ресурсів, музичний центр

I Організаційний момент

Учні об’єднуються в дві команди, які заздалегіть отримали завдання: назвати свою команду, обрати капітана, девіз та опрацювати задану літературу. Із запрошених гостей формується журі.

II Оголошення теми, мети заходу

Доброго дня, дорогі учні, шановні гості! Перш чим почати гру я хочу розповісти притчу «Шматок глини». Коли Бог зліпив людину з глини, у нього залишився невикористаний шматок.

-Що ще зліпити тобі?- запитав Бог у людини.

-Зліпи мені щастя,- попросила та.

Нічого не відповів Бог, лише поклав людині в долоню шматок глини, що залишився.

Як ви гадаєте, для чого Бог зробив саме так?

Що потрібно для того, щоб бути щасливим?

Видатний філософ Артур Шопенгауер говорив: «Дев’ять десятих нашого щастя  залежить від здоров’я». Я вам бажаю бути здоровими і наша гра має назву «Доброго здоров’я».

III Основний зміст заходу

1.Конкурс «Візитна картка команди»

Методичний коментар: команди по черзі оголошують свою назву, гасло, емблему. Виступи оцінює журі.

2.Конкурс «Розминка»

Методичний коментар: кожній команді дають по 5 запитань(за правильну відповідь 1 бал)

1-команда

1.Назвіть богиню здоров’я в грецькій міфології. (Гігієна)

2.Наука про збереження  зміцнення здоров’я. (Валеологія)

3.Яка середня тривалість життя в Україні? (66)

4.Запах яких рослин впливає на роботу серцево-судинної системи?

(квіти глоду, бузку, сосни, ялівцю)

5.Хто у своїй клятві проголосив: «Не нашкодь хворому». (Гіппократ)

2-команда

1.Назва яких кісток скелета пов’язана з предметами господарського ужитку?

(лопатка, ключиця, таз, молоточок, сумка суглобів, чашечка колінна, дуга)

2.Що означає слово толерантність? (терпимість)

3.Якого кольору одяг краще надіти спекотного сонячного літнього дня?

(білого)

4.Чому не можна їсти дуже холодну їжу після гарячої?

(руйнується емаль зубів)

5.Що означає слово «татуїровка» яке походить від полінезійського слова

«тату»? (попередження)

3.Конкурс « Відгадай слово в прислів’ї »

Методичний коментар: завдання дається на картках кожній команді. (правильна відповідь 1 бал)

1-команда

Продовжить прислів’я:

1.Здоровому все ………(здорово)

2.Здоров’я за гроші……(не купиш)

3.Ходи більше – проживеш……(довше)

2-команда

1.Бережи одяг знову, а здоров’я……(змолоду)

2.Чиста вода-для хвороби……(біда)

3.Щоб бути здоровим – тримай голову в холоді, а живіт – у……(голоді)

4.Конкурс капітанів

Методичний коментар: прочитайте правильно прислів’я, записані на картці, слова в них розташовані на своїх місцях але букви в кожному слові переплутані.

ДЗОРОВЯ’    ЕЖДОЧРО   АТОЗЛО (здоров’я дорожче золота)

АТОЧИСТ   АПУРОАКЗ    ДЗОРОВЯ’ (чистота запорука здоров’я)

5.Конкурс «Вгадай на смак  і закритими очима»

Методичний коментар: нарізати шматочки овочів і фруктів, подати їх на шпажках. Після дегустації швидко, не збиваючись, назвати по черзі всі овочі і фрукти. (правильна відповідь 1 бал)

--яблуко

--морква

--буряк

--капуста

--часник

--цибуля

6.Конкурс «Все в ваших руках»

Методичний коментар: один учень показує мімікою зашифроване слово, а другий показує руками стоячи за спиною. (правильна відповідь 1бал)

1-команда

Слова із категорії спорт: бокс, плавання, лижі, кінний спорт, хокей.

2-команда

Слова із категорії музика: барабан, піаніно, гітара, труба, скрипка.

7.Конкурс для вболівальників

Методичний коментар: за поданим кінцем назвіть початок прислів’я.

--------------половина здоров’я  (гарний настрій)

--------------хвилюєшся – довше проживеш  (менше)

8.Конкурс «Динамічна пауза»

Методичний коментар: всі учні рухаються під музику, яка команда буде рухатися найактивніше отримують 1бал.

9.Конкурс «Відео-запитання»

Методичний коментар: для кожної команди демонструється по 2 слайди.

(Правильна відповідь 1 бал)

1-команда

1.Молекулу якої речовини зображено.  (вода)

 

2.Визначте, що могло зумовити таке пошкодження рослини?(кислотний дощ)

 

1.У європейських країнах біля будинків можна побачити різнокольорові контейнери. Для чого вони? (для роздільного збирання відходів)

 

2.Нестача в організмі людини цього елемента причиняє це захворювання. Що

це за елемент? (йод)

 

 

10.Конкурс «Загадки»

Методичний коментар: команди по черзі відгадують загадки. (правильна відповідь 1 бал)

1-Хто цей овоч роздягає, гіркі сльози проливає. (цибуля)

2-Що то за голова, що лишень борода? (часник)

3-Не вогонь, а  обпікає.  (кропива)

4-Сидить баба серед літа в сто сорочок одіта. (капуста)

5-Квітка пишна, квітка гожа, на троянду схожа.  (шипшина)

6-На городі нога стоїть, на нозі голова висить. (соняшник)

11.Конкурс «Квітка здоров’я»

Методичний коментар: команди на пелюстках пишуть складові здоров’я, хто швидше виконує завдання отримує 1 бал.

IV. Підбиття підсумків

Журі підбиває підсумки гри, визначає та нагороджує переможців,

дякує всім присутнім за участь у грі.

Переглядів: 682 | Додав: Galina | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Грудень 2016  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архів записів
Друзі сайту
  • Луцька ЗОШ №13
  • Управління освіти
  • Луцька міська рада
  • Волинська обласна рада
  • Міністерство освіти і науки
  • Вікіпедія

  • Copyright MyCorp © 2025
    Безкоштовний хостинг uCoz